maandag 2 juni 2014

Het zat er aan te komen, het wordt tijd om opnieuw te kiezen voor...


Voor ik  ging Bloggen handwerkte ik een beetje. Gestimuleerd door mede Bloggers werd dat al gauw meer. Prachtige projecten, de mooiste kleuren aan wolletjes het delen van de patronen werkte heel stimulerend.
En voor je er erg in hebt verdwijnen de fijn dingen die ik eerst met plezier deed naar de achtergrond.
Was helemaal gefocust op het Bloggen en vooral kijken bij de mede Blogsters naar hun
mooie handwerken en gauw kijken als er een melding binnen kwam van een reactie op je bericht.

Achter de computer  gaan heel wat uurtjes  zitten en dan de Ravelry site en later de Pinterest er bij......
Dat gaat allemaal af aan de tijd die ik ook aan handwerken had kunnen besteden en aan andere leuke dingen.

Ik stop met het Bloggen  en wil  alle lieve vriendinnen bedanken voor alle leuke reacties die ik gekregen heb.
Het heeft zeker de liefde voor het handwerken gestimuleerd en om er ook daad werkelijk creatief mee aan de slag te gaan .


 Op dit bankje onder de boom zal ik heerlijk vele uurtjes kunnen handwerken, lezen,  beetje tuinieren en
het even moeilijk hebben want  BLOGGEN IS TOCH SUPER LEUK.




6 opmerkingen:

  1. Dat vind ik heel jammer Roos, maar ik begrijp je wel. Je hebt helemaal gelijk dat er veel te veel tijd in bloggen gaat zitten; mijn hoofd weet het ook, maar mijn hart is niet te overtuigen ;-)
    Ik wens je het allerbeste, met veel handwerkplezier, maar ook plezier in andere hobby's en het dagelijks leven. Dank je wel voor al die prachtige creaties die je hier op het blog hebt gedeeld, ik heb er van genoten! En ik vond het ook leuk dat ik je een keer op de bloggerdag hebt ontmoet, dat vergeet ik ook niet ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel handwerkplezier verder! Ik vond het ook leuk om je op de bloggerdag te ontmoeten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O ja, ik vind het ook heel jammer... Maar we moeten allemaal onze eigen keuzes maken en er achter staan. Alleen jij zelf weet wat het beste is.
    Intussen zijn er al best een heel aantal bloggers van de bloggerdag gestopt of staat het bloggen op een heel laag pitje. Wat zou het toch zijn, vraag ik me af.
    Ik heb je creativiteit en gevoel voor kleur altijd enorm gewaardeerd. Je hebt het gewoon in je zitten. En je vindt vast wegen waar je je helemaal in kunt vinden!

    Liefs, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg jammer, maar het is jouw keuze....heel veel plezier met alle leuke dingen die je nog gaat doen ...ik herken jouw verhaal maar ik vind Bloggen nog steeds erg leuk maar merk wel dat het mindert bij veel mensen ...

    Liefs
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel jammer Roos. Maar o zo herkenbaar. Er gaat zo veel tijd in zitten. Momenteel staat mijn bloggen ook op een laag pitje en ik voel mij daar niet schuldig over. Het moet wel leuk blijven he.
    Wie weet zien we je met de tijd toch weer eens terug in blogland. Zo niet dan wens ik je al het beste toe. Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Roos, Jammer hoor, maar ik begrijp het helemaal, er gaat veel tijd zitten in het bloggen. Natuurlijk moet je doen wat je hart je ingeeft.
    Ik wens je een fijne tijd toe met het handwerken en les in de verschillende technieken.
    groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen