vrijdag 14 maart 2014

Heerlijk haken in de zon

 Dat schiet lekker op,
in de zon met de deken naast me op de bank, rij
voor rij kleur na kleur.
Het is geen wedstrijd met me zelf maar gewoon
héél erg verslavend.
Wat doet een motief met welke kleuren en ja soms
moet je  uithalen.

Na de witte bolletjes een paar rijen met vaste en dat gaat toch naar binnen  trekken.Nou ja een paar rijen... het waren er toch tien en nog wel expres losjes gehaakt.

Eerst maar een paar rijtjes met halve vasten en stokjes haken en nog maar eens kijken of is dat tegen beter weten in???
Uithalen kan altijd nog of zoals ik met de Catharinawiel heb gedaan een beetje aan de zijkant opvullen met vasten zodat het weer gelijk loopt met de rest.



5 opmerkingen:

  1. Leuk!
    Je geeft er wel echt je eigen 'draai' aan! Dat maakt het ook zo bijzonder hè?
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat wordt het mooi! Bij mij trok het uiteindelijk recht nadat ik de rand er omheen had gehaakt. Bij jouw komt het dus ook vast wel goed.....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om te lezen hoe creatief je bezig bent met de randjes haken en speelt met kleuren en motiefjes...
    Het wordt een beauty van een deken, Roos!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi is je deken.
    Hopelijk kan die snel weer eens in het zonnetje.

    BeantwoordenVerwijderen