zondag 12 januari 2014

Weer een stukje verder met de Lace sjaal en een begin van de Crochet Along deken.


Je moet echt je aandacht erbij houden, elke naald nakijken en nu ik het zo opgespeld zie
ga ik er toch voor. De zon schijnt er een beetje op en dan ziet het er zo mooi "hemelsblauw" uit.
Hier ben ik ook mee bezig, het is een col en halverwege dacht ik als ik even verder brei dan maak ik er een capuchon aan vast. Het heeft even geduurd maar de winter komt er toch aan dus flink doorbreien.

En ik ben ook gezwicht voor de mee haak deken, ik hou wel van verrassingen al denk ik wel dat ik er ook een paar eigen randjes in verwerk. Dan hou ik de kleuren wat rustig zodat het niet te bont wordt.

          Het is een heerlijke zonnige dag even er op uit een wandeling door het park.

7 opmerkingen:

  1. Hallo Roos, leuk die haakdeken, en dat wordt een prachtige sjaal met zo'n mooie kleur blauw en dat schitterend patroon. Jaren geleden had ik voor mezelf een trui gebreid in ajour met pennen nr 2½.
    Je bent echt een bezige bij met zoveel op de pennen, veel succes !! groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat prachtig die hemelsblauwe lace sjaal.
    De kleuren en motiefjes van de col vind ik ook erg mooi.
    Binnenkort heeft half nederland zo een deken op zijn bed. Het leuke ervan is dat ze allemaal verschillend zijn qua kleur. Leuk om te zien.

    Groetjes, MOnique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. die lace sjaal vind ik heel erg mooi ! ooit waag ik me er ook eens aan !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig, die sjaal met ajourpatroon, Roos! De col en de deken zien er ook veelbelovend uit. Ik ben benieuwd welke kleuren en patronen je nog meer in de deken gaat verwerken.

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O, wat wordt je blauwe sjaal mooi! Echt een plaatje!
    Mooie kleurtjes heb je ook voor de col gekozen, lijkt me heerlijk warm worden.
    Je deken wordt ook vast prachtig, ik ben benieuwd naar het vervolg!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtig je lace sjaal, mooie kleur ook! Ik ben ook met de haakdeken begonnen en ga ook zelf nog iets verzinnen ermee. Ik haak ook wel door (heb je het engelse patroon?) want ik wil m in mei afhebben (als dochter hopelijk slaagt) Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie dingen maak je toch!
    En ik denk inderdaad dat jij zo wel een rustige crochet along krijgt....

    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen