maandag 30 december 2013

Een beginnetje gemaakt voor een Lace Sjaal


Een beginnetje gemaakt voor een Lace Sjaal met filigran garen no.1 van Zitron

Het lijkt wel of je pas weer leert breien zo verschrikkelijk dun garen.
Wel een gemakkelijk patroon uit gezocht van 14 naalden herhalen en met elk patroontje markeer ringetjes geplaatst zodat ik steeds kan contrôleren of het nog goed gaat.


Zachte wol lijkt me mooi voor in de zomer met dit lichte blauwe kleurtje.

Luca ligt heerlijk te dromen op de vensterbank boven de verwarming.
Vos is net een klein hondje loopt me altijd achterna en kijkt wat ik doe en
ligt nu voor de monitor terwijl ik dit berichtje maak.

4 opmerkingen:

  1. leuk patroon om te breien heb ik ook al een paar keer gebreid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat wordt vast een prachtige sjaal! Veel breiplezier.
    Kan ik je mooi meteen een heel goed 2014 wensen, met veel geluk, gezondheid en creativiteit ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi patroon heel fijntjes.En een gelukkig en gezond 2014 Grts Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig met dat dunne garen. Het breit inderdaad eerst wat lastig, maar het resultaat is wat telt :)
    Een goed en gezond 2014 toegewenst en veel creatieve uurtjes.

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen