donderdag 18 juli 2013

Een Ajourtje met kraaltjes in een paar klompen?

Ze zijn af, JOEPERDEPOEPIE, en het fijne er van is ze hebben allebei dezelfde maat!!!
Ik moest er wel echt voor gaan zitten zie de foto hier onder. Met het patroon in een schriftje, kopje koffie erbij en een Wordfeud spelletje op de tablett, dat is toch wel uit te houden hé en toch nog fouten maken haha...
Sokken breien is erg leuk je bent wel steeds in de weer met de naaldjes doorschuiven, je kan niet ff lekker doorbreien.
Beeldschoon toch dat was het uit puzzelen wel waard.

6 opmerkingen:

  1. Wat een schatjes! Heel knap gedaan!
    Ik had vroeger ook van die ajourdkousjes, hagelwit :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Goed gelukt :-) ook prettig dat ze beiden dezelfde maat hebben ha ha ha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke kousen. Mooi motiefje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn heel erg mooi geworden. Complimenten hoor; het was niet een gemakkelijk patroon, wel afwisselend. Ik hoop dat je er veel plezier van hebt. Het is nu niet echt sokken weer. Wat hebben we hier lang op gewacht. Fijne dag en ik ga nog een paar steekjes breien.
    Groet, Willemien.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn geweldig mooi, Roos! En ik vind het kostelijk in combinatie met klompen. En dan nog een stoere driekwartsbroek erbij en een rode zakdoek om..
    Het is denk ik wel een heel geduldwerkje geweest als ik het zo bekijk. Maar je hebt wel iets prachtigs en bijzonder uniek!

    Fijn weekend, groetjes van Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zijn ze prachtig geworden. Die zullen ook heerlijk dragen. Fijn weekend,

    BeantwoordenVerwijderen