donderdag 29 november 2012

De laatste loodjes, het afwerken van de draadjes...

Het einde nadert en dan is het tijd om de draadjes af te hechten voor ik de knipbies doorknip.
Ondertussen ben ik daar al mee bezig en het is een werkje dat je steeds even kan oppakken.
Volgende keer brei ik de aanhechtingen gewoon mee, een klein stukje met dubbele draad valt niet eens op.
Dan moeten de meisjes nog vlechtjes krijgen die ik er op maas en nog wat aanvullingen hier en daar en het feest kan beginnen met het open knippen.

                     Vos komt even inspecteren en Luka vindt het wel best die kijkt van een afstandje.





13 opmerkingen:

  1. Ik vind dat echt zo ontzettend knap, het ziet er prachtig uit maar wat een klus zeg!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig. Ik vind het echt een super patroon en fantastische kleuren.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ow Roos, kun je er straks wel afstand van doen? Wat een prachtig kunstwerk! Je dochter zal er echt super blij mee zijn :-)
    maar dat doorknippen lijkt me zo vreselijk! Heel veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig breiwerk is dit. Ja, dan moet je eerst draden afhechten, wat een klus. Je hebt zo veel mooie kleurtjes gebruikt. Veel succes. Leuk om je katten weer even te zien. Groeten van Willemien.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het ziet er prachtig uit, maar al die draadjes..en nog spannender het doorknippen...
    Groetjes monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat prachtig Roos, mooie kleuren en zo een mooi patroon.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ooh, wat een werk al die draadjes...

    Wat een verschrikkelijk bijzondere omslagdoek heb je gemaakt. Het verhaal erachter is zo gaaf om terug te zien in je brei werk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind de omslag doek heel mooi en hij mag echt gezien worden.
    Tof dat de poezen alles mee volgen. Bij mij slapen ze en spelen ze waar ik ook ben. Het zijn schatjes.
    Ik ben benieuwd als hij af is!!!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind de omslag doek heel mooi en hij mag echt gezien worden.
    Tof dat de poezen alles mee volgen. Bij mij slapen ze en spelen ze waar ik ook ben. Het zijn schatjes.
    Ik ben benieuwd als hij af is!!!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie omslagdoek in wording. Wat een vervelend werkje al die draadjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat prachtig Roos schitterende kleuren,en o wat lijkt het moeilijk.En wat een mooi patroon die rij poppetjes.
    Groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een schitterende omslagdoek, wat zal dat een werk geweest zijn! Proficiat hoor! :-)
    groet, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen