zondag 16 september 2012

Pannelap gehaakt volgens het patroon van Lucy Attic24

De Blooming Flower Cushion van Lucy stond al heel lang om mijn lijstje van uit proberen.
Ik heb nog geen beschrijving in het Nederlands gezien maar ik geloof dat het wel goed is gegaan.
Al moet je wel even goed kijken naar de meerderingen, de boogjes blijven het zelfde.



Als ik volgende keer naar mijn moeder ga krijgt ze deze. Ze heeft zelf altijd zoveel gehaakt met heel dun garen,  kleedjes in de mooiste patronen. Ze is  90 jaar geworden  haakt niet meer dat is te gepriegel maar schildert met olieverf nog leuke landschappen.

De kleuren van Pip studio zijn ook mooi die ga ik ook nog eens proberen, nu maar weer verder met de sjaal

8 opmerkingen:

  1. Mooie leeftijd heeft je moeder en fijn dat ze nog zo heerlijk creatief bezig kan zijn. Ze zal vast blij zijn met de pannelap, al vind ik het wel een beetje zonde om te gebruiken ;-)
    Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je een mooie pannenlap gemaakt voor je moeder. Ze is er vast blij mee. Iers haakwerk is helemaal in. Het is een prachtige techniek. Wat leuk dat je moeder nog schildert op hoge leeftijd. Fijne dag en groeten van Willemien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat je mams nog zo creatief is meis. Weet zeker dat je pannelap in de smaak gaat vallen! Goed idee om het Lucy kussen als uitgangspunt te nemen.

    Succes met je sjaal. Hij wordt mooi :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lekker vrolijk is deze pannenlap geworden.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. so pretty !

    Greetings from Poland :))
    Katarzyna

    www.sajuki.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een vrolijke bloemen pannenlap en het is een leuk patroontje om te haken vind ik, en wat knap dat je moeder nog schilder met 90 jaar , en je sjaal is ook al opgeschoten, mooi hoor dat kleurverloop.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een leuk idee..zag je blog staan bij riakaartencreaties denk even een kijkje nemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kleuren voor de pannenlap. Jammer dat je moeder zelf niet meer kan haken, maar geweldig dat schilderen nog wel lukt! Mijn moeder (bijna 89) breit nog steeds kindertruitjes voor Roemenië in de mooiste motieven.
    Jouw sjaal schiet al lekker op.

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen