donderdag 13 september 2012

Ik ben helemaal aangestoken door Jeanet van Blij dat ik Brei...

Een prachtige Sjaal van Grannys en Stripes gezien bij Jeanet van Blij dat ik Brei, een Herfst sjaal .
Omdat de kleuren van de Wings sjaal al Herfstig waren heb ik voor deze  kleuren gekozen.
Mooie verloop van de kleuren, van Scheepjes de Invicta Colour in het Rose en Grijs. Als excuus voor dit tussendoortje was dat ik naast de andere brei projecten geen haakwerkje onder handen had en haken gaat zo lekker snel oftewel je hebt sneller resultaat en zo een paar vierkantjes gemaakt.

Nadat ik er een foto van had gemaakt ook nog even één van Vos en Luka, diep in slaap.......





Ga ik even naar de andere kamer waar de P.C. staat om daar de fotós er op te zetten voor een nieuw bericht hoorde ik een zacht getik...
MIJN HAAKWERKJE maar ze lagen toch helemaal in katzwijm????
Nee dus, Vos hapte in de bol en lag er  mee te spelen en de haaknaald nergens te bekennen.
Hij lag er wel op maar had hem eerst onder het kleed verstopt!


7 opmerkingen:

  1. Wat heb je weer mooie wol gekozen! Ik vind die kleuren heel goed bij jou passen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kleuren meis!

    Kattenbeesten ...... zo lief als ze slapen .... zo grappig hoe ze ons dan toch weer te grazen nemen met hun kattenkwaad hihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind die wol zo mooi en zo lekker haken, ik heb er in januari één op mijn blog geplaatst ook in die kleur.
    Ik heb er een omslagdoek van gemaakt!!
    Groetjes Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige wol en dat wordt weer een hele mooie sjaal, en wat een donder hé die Vos, ik vind een haakwerkje ook altijd prettig , zeker als je een moeilijk of veel telwerk in een breiwerk hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kleuren voor die sjaal. Het is ook best fijn om even iets anders om handen te hebben, dat je zo kunt pakken.
    Die katten zijn ook dol op wol, dat is duidelijk, haha.
    Maar ze zijn en blijven leuk :)

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie wol en hele mooie kleuren. Nu dus snel door haken voor je bol weer een prooi wordt van Vos.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig garen en de kleur vind ik heel mooi.. Het is heerlijk om ook een haakwerkje onder handen te hebben.
    Ja, katten zijn dol op wol. In een onbewaakt ogenblik kunnen ze er zo mee van door gaan.. Tot een volgende keer en groeten van Willemien.

    BeantwoordenVerwijderen