woensdag 26 september 2012

De Herfstsjaal is af en heerlijk behaaglijk

De Herstsjaal is af met de wol en het patroon van http://blij-dat-ik-brei.blogspot.nl/
Grannys in het midden en omgehaakt in strepen en dat werd best een hele lengte
2.50x20 cm. Grannys haken is zowiezo een leuk werkje en door de kleuren verloop afwisselend.

De wol is van Scheepjes en Jeanet heeft alle kleuren, voelt heerlijk behaaglijk aan.
Echt een lekker wolletje om mijn nekketje en past precies bij de grijze wollen jas.



12 opmerkingen:

  1. Die sjaal ziet er heel mooi uit en zo lekker warm en zacht! Veel plezier ervan, hij zal je prachtig staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is schitterend meis!
    Wat zal dat mooi bij je grijze jas staan!
    Wordt er echt weer voor!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Roos je sjaal is prachtig,en schitterende kleuren.
    Groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk warm zal dat zijn en dat kleurt natuurlijk geweldig bij je grijze jas....het is een beauty !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat heb je snel gedaan! Hij is prachtig. Reken maar dat je daar veel plezier van zult hebben :)

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk zacht en warm ziet ie eruit, mooie kleuren heb je gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw Roos, je sjaal is echt mooi geworden, mooie kleurenkeuze !
    Jouw omslagdoek met verhaal is tot hiertoe al prachtig !
    De pannenlap voor je moeder ziet er zo 'chic' uit :)
    Groetjes ..

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo, Uw sjaal is prachtig geworden! Ik ben er ook mee bezig, ik maak de kol. Ik vind het vreselijk garen om te haken. Misschien doe ik iets helemaal verkeerd, maar dan weer krijg ik een hele dikke draad en dan is het draad weer vreselijk dun, hierdoor wordt het niet echt mooi. Hoe heeft u dit opgelost?
    Groetjes, Brigitta

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Brigitta, volgens mij heb je een mislukte bol garen. Zijn ze alle twee zo en heb je ook de rose kleur? Ik heb er geen last van gehad op een paar dikke draadjes na. Wat jammer voor je dit ligt gewoon aan jouw garen en niet omdat je iets verkeerd doet. Ik zou gewoon even informeren waar je de wol gekocht hebt en even uit leggen.
    Succes verder en leuk dat je reageerde, groetjes Roos.

    BeantwoordenVerwijderen