vrijdag 31 augustus 2012

Wings Sjaal

Als tussendoortje met een veel kleurenbol een Wings sjaal gebreid. Het is een leuk patroon van 8 driehoeken met korte rijen. Een heerlijk werkje wat je overal kan doen op een rondbreinaald.

Waar ik moeite mee heb is zijn de uiteinden, de ene kant een punt en de andere tja hoe noem je zo iets?
Het valt mooi over de schouders heen maar de twee verschillende uit einden .......

Er kan natuurlijk een knoop of een speld op, maar de punt vind ik toch te dunnetjes.


11 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige sjaal!

    Fijn weekend, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een hele mooie sjaal maar ik begrijp wat je bedoelt met het uiteinde, misschien een rand langshaken? Maar dat is ook weer zo zonde van het patroon, of een driehoekje als sier blokje aan de punt.....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je moet de sjaal natuurlijk wel met plezier dragen..... De kleur is schitterend. Hoop dat je een oplossing vindt voor je 'probleem'. Fijn weekend en groeten van Willemien.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat wordt dat een schitterende sjaal,
    de kleuren zijn super!!!
    Fijn weekend,
    groetjes Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh Roos, die is super mooi! Wat een prachtige warme kleuren, die zal je beslist prachtig staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zie die sjaal er prachtig uit !

    Liefs
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige herfstkleuren! Ik vind het een mooi model, maar ik begrijp je probleem met de dunne punten. Een mooie knoop er in leggen of de punten over de schouders gooien, zodat je ze niet meer ziet....?

    Hoe dan ook, een fijn weekend toegewenst met de (tegenwoordig drie) poezen (gezellig dat die ene steeds komt buurten :)

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterende sjaal. Hele mooie kleuren

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow wat een plaatje van een sjaal meis!!!!!
    Hoop dat je een oplossing voor de punt vindt. Uiteidelijk moet jij er wel tevreden mee zijn!

    En wat heerlijk om te zien dat poezenbeesten zich buiten heerlijk vermaken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Vind hem toch wel mooi hoor ondanks de punt bedoel ik.
    Je hebt ook je blog weer eens opgepimpt, leuk!
    Heb je al een nieuw project?
    Groetjes,
    Anne Marie.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nee even geen tussendoortjes ik ben weer met de omslagdoek bezig kijk maar op Ravelry. Als ik wat verder ben zet ik hem op Blog, groetjes Roos.

    BeantwoordenVerwijderen