dinsdag 1 mei 2012

Even niet breien maarrrrr.....verhuizen

Afgelopen weken niet kunnen breien en Blogjes bekijken maar  schoonmaken, schuren, héél véél opruimen en weg doen en nu bezig met het inpakken. Ik ga dus verhuizen naar een leuk beneden huisje met een piep klein tuintje waar ik me al zie zitten met de breipennen. Ik heb er helemaal zin in maar mensen lief wat een spullen verzamelingen en boeken......

Gisteren en vandaag hulp gehad van mijn zus met het inpakken en wat hebben we hard gewerkt.
Het zal voorlopig wel rustig blijven op mijn Blog, 22 Mei is de verhuisdag en dan weer alles uitpakken.

Ik ben benieuwd hoe Luka en Vos het zullen ervaren en hou ze voorlopig wel een paar weken thuis.
Kunnen ze in de vensterbank naar de poezen in de straat kijken dat hebben ze op het balkon niet kunnen doen.

Geniet allemaal van het stralende zonnetje en de prachtige bloesembomen en allemaal de hartelijke groeten.




10 opmerkingen:

  1. Nee maar.... Roos! Wat een verandering opeens.. En ik maar denken dat je zo druk met je nieuwe bolletjes! Wat leuk een huisje met een tuin. Maar houd je poezen echt een tijd binnen hoor, ik heb wel eens gelezen van een paar maanden, maar dat lijkt me wel erg lang..
    Wat zul je het druk hebben! Maar ook wel eens lekker lijkt me om de bezem overal door heen te halen. Weet je gelijk weer wat je hebt en wat je weg kunt doen. Succes met de verhuizing en alles wat er bij komt kijken!

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat spannend! Dat zal voor de poezen helemaal een verandering zijn. Maar wel een heerlijk vooruitzicht om een klein tuintje te hebben. Wat heeft een mens dan toch veel spullen om zich heen verzameld he? Fijn dat je er wat hulp bij hebt. Veel plezier met het inrichten van je nieuwe huis en voor nu sterkte met het inpakken en sorteren van de spullen en geniet tussendoor ook nog even van het mooie weer!
    We zien je vanzelf weer in blogland verschijnen....

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ontzettend leuk maar ook spannend. Het enthousiasme straalt van je bericht uit, dat gaat helemaal goed komen daar! Heel veel succes met verhuizen en veel woonplezier daar!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O, wat leuk Roos, je hebt er duidelijk zin in. Heel veel succes met alles en geniet van je nieuwe stekkie, groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oooh, wat zul het druk hebben! En wat verzamelt een mens toch veel om zich heen, he? Veel succes met het inpakken en verhuizen! Neem af en toe de tijd voor een steekje, het ontspant!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een heerlijk vooruitzicht straks in je tuintje te kunnen zitten en de poezenbeesten aan je voeten ......maar wel eerst een hele klus.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo te lezen helemaal geweldig meis! Heerlijk toch straks een tuintje!!!!!

    Heel veel succes verder met inpakken. Enne gauw foto's van je nieuwe paleisje hoor hihihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een goed nieuws. Wat fijn, een huisje met een tuin! Heel veel fijne breiplezier uurtjes gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je kan niet alles tegelijk doen...eerst verhuizen en dan genieten...inpakken en dan weer uitpakken...en veel opruimen en weg doen...veel succes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je kan niet alles tegelijk doen...eerst verhuizen en dan genieten...inpakken en dan weer uitpakken...en veel opruimen en weg doen...veel succes

    BeantwoordenVerwijderen