maandag 2 april 2012

Het pakketje met de wollebolletjes uit Denemarken is gearriveerd.

Vos is er als de kippen bij en wil me best een handje helpen. Dat ruikt lekker even inspecteren of de kwaliteit goed is. Mmmmmm die Karmijn rode wil ik wel , hapt en rent hard weg, en ik er achter aan.
Onder het lage tafeltje ben ik veilig want dan moet zij ook op haar buik.

















Je kan roepen wat je wil maar deze is van mij......

Nou vind ik het  welletjes en moet een trucje verzinnen om de bol af te pakken  en zo dat er geen scherpe nagels bij mij achterblijven.


Vos weet van geen ophouden als ik een bericht maak dan gaat hij er toch lekker languit voorliggen!

Mij hoor je de eerste paar dagen niet ik ben aan het breien.

16 opmerkingen:

  1. O Roos wat leuk!!, wat herkenbaar. Wat jouw Vos deed, doen mijn Boony en Spike ook graag en ik heb wel eens eens een pas opgewonden bol wol uit de war moeten halen omdat de heren die in een onbewaakt ogenblik te pakken hadden gekregen....Eigen schuld, dikke bult.
    Fijn dat je weer verse voorraad hebt en ik wens je heel veel plezier bij het breien met je prachtige Deense wol.
    Groeten van Willemien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kleurtjes! Dat kan niet anders dan dat dat heel mooi wordt; jij kan voorlopig weer verder met die prachtige sjaal! Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een dondersteen die Vos van jou, ja er is iets met die wolletjes van goede kwaliteit bij de alpaca doet mijn kat er ook van alles aan om er maar een bolletje van te kunnen pakken het moet vast erg lekker ruiken, je hebt hele mooie kleuren gekozen Roos, ik wens je heel veel breiplezier toe.....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah.. fijn dat je pakketje wol er is, kan je weer lekker aan de slag!
    (Alleen van de wolletjes kan je al genieten, hé!)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige fotoos .....en geniet van je breiwerkje...dat kan niet stuk met zulke mooie kleurtjes ...

    Liefs
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldige foto's, en wat een mooie wol.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het blijft toch altijd een feestje om zo'n pakketje open te maken en al die mooie gekleurde bolletjes te ontdekken...
    Dat moet Vos ook gedacht hebben. Prachtige foto's heb je van zijn strooptocht gemaakt en leuk dat we even mee mogen genieten :)
    Veel plezier met breien.

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hahahaha...wat een heerlijk verhaal over Vos! hij heeft wel smaak in ieder geval ;) mooie wol!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ahhhhh rooie rakker Vos heeft een duidelijke voorkeur voor rood hihihihihi

    Brei ze meis!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldig verhaal! Voor jou zal het toch wel aanvoelen alsof je jarig bent en een heleboel moois hebt gekregen, dat wordt breien en nog eens breien...
    En Vos, wat een boef .., maar 't is ook zo heerlijk herkenbaar. Ze snuffelen alles af en moeten zich overal mee bemoeien..

    Geniet ervan, groetjes Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Vandaag gaf ik een award aan je, neem een kijkje op me site :)

    gr Elisabeth
    http://duizendekruisjes.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ha, hoe herkenbaar, heerlijk zo'n rode ondeugd. En prachtige kleurtjes garen, geniet van je breiwerk!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Roos, de poezestreken ken ik heel goed. Onze poes Harley, is ook verzot op wol. Hij had vroeger een verzamelhoekje waar hij alles verstopte wat hij vond. Toen ik dat hoekje ontdekte,vond ik zelfs een paar zelf gebreide sokken van mijn man, een bolletje wol waar hij zich al goed had op uitgeleefd.
    Maar de wol van denemarken is heel mooi. Nu ben ik eens benieuwd naar het vervolg van je omslagdoek.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh ik ben blij met de tip van de Holstgarn bij trollenwol. Op de breidag zal ik een grote rugzak meenemen om alles te kunnen meenemen.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat is Vos lekker ondeugend!
    Wat een mooie kleuren.....
    Je sjaal wordt zo ook zo mooi.

    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen