zaterdag 17 maart 2012

Even het puntje van de omslagdoek laten zien...

Met het inbreien van het hart kon ik de rondbreinaald gebruiken en nu staan er ondertussen zo'n 120 steken op de naald.

Het begin is er en het is echt puzzelen met de kleuren met wat is voor de achtergrond en waar brei ik het motief mee.

Rond het hart ruimte voor het mazen van....dat weet ik nog niet daar moet ik nog een idee voor krijgen.

En ondertussen gaan de gedachten naar een volgend randje.



                           Vos komt even kijken of alles netjes op de tafel ligt voor de foto.



















Wat een eigenwijs koppie hé, hij zit te ruiken en te luisteren wat er in de omgeving gebeurt.

12 opmerkingen:

  1. De punt van de shawl is prachtig, de kleuren zijn ook zo mooi , dit wordt een heel bijzonder breiwerk...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijk koppie, en wat een bizonder brijwerk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi! Dat randje doet mij aan rozen denken....
    Groeten van Willemien.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het ook een bijzonder breiwerk! Net als je baretjes, die zijn ook al zo mooi ingebreid..
    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh..., wat mooi Roos. De kleurtjes..., de vormjes..., het materiaal; prachtig!
    En Vos gedraagt zich als een echte kat, kijk die eens genieten... (van een zonnestraaltje?)

    Groetjes, ELizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterend meis! Werkelijk waar!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik heb weer genoten van je laatste blogjes, even bijgelezen want anders mis ik te veel. Heerlijk die mooie kleurtjes en wat vind ik dit knap om te breien. het wordt een hele mooie omslagdoek. En wat kunnen katten heerlijk genieten in het zonnetje he, om jaloers op te worden. Want wij mensen zijn altijd maar druk in de weer met alles en nog wat. ik zou wel eenbs een dagje in de huid willen kruipen van een kat.


    fijne zondag
    en lieve groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze wordt mooi, Roos! Die kleuren zijn prachtig. Er staan inmiddels ook al weer heel wat steken op de naald. Dan gaat het niet zo snel meer...
    Leuk om Vos te zien rondsnuffelen en genieten van het zonnetje. Poezen horen bij handwerksters, zo lijkt het wel. Ik zie ze telkens voorbij komen op de verschillende blogs. Gezellig!

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat wordt het mooi...super!! en laat Vos maar genieten! Want dat kunnen ze hé...het poezenspul. Leuk die boomstammen daar op je balkon! Groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hey roos, ik vind het al heel mooi. Prachtig het hartje en de wol breit heel mooi uit. Ik ben benieuwd naar de rest.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk rozenrandje!
    Tellen zeker. :-)
    Groetjes
    Anne Marie.

    BeantwoordenVerwijderen