maandag 30 januari 2012

Nog even op het Blog showen...op de ontmoetingsdag al bekeken.

Het was SUPER gezellig op onze Bloggers ontmoetingsdag en zó leuk om met allemaal kennis te maken.
En wat wordt er toch gehandwerkt en mooie dingen gemaakt, prachtige borduursels en Granny's in allerlei kleuren, schattig in een mandje of in de vorm van plaids en tassen enz. Knuffels en kleine handwerkjes teveel om op te noemen en gelukkig zijn er mooie foto's gemaakt om nog even goed te kunnen kijken van al dat huisvlijt!!!

De muts is van alle kanten bekeken, toch nog even een foto op het blog zetten ondertussen plannen maken voor een grote omslagdoek met inbreipatronen.
Ik zou voor de wol wel eens willen kijken bij Finlandia in Bergen N.H. Ze hebben prachtige kleuren van de Shetlandwol. Op Internet blijft het een gok wat de kleur betreft of ze moeten hiervan een kleurenstalenkaart hebben. Nog maar even oriënteren en naar patronen kijken ook een leuke bezigheid.

Als ik aan m'n ontbijt zit komt Gerrit de meeuw ook even op de balustrade zitten vragen om een boterham.
Vos en Luka horen hem aankomen en vliegen op het aanrecht, staartzwaaiend en mekkerend en kijken hoe ik Gerrit zijn boterham geef.

16 opmerkingen:

  1. Wat is je muts mooi geworden meis!!!!!!
    Petje (;-)) af hoor!!!!!!

    Heerlijk dat jullie allemaal zo genoten hebben op de Bloggersdag!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. In het echt is ie nóg mooier dan hier op de foto (en hij staat er toch prima op). Fijn dat je er ook was, was leuk om je te ontmoeten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is heel goed gelukt! Echt mooi. Ook die bloem bovenop, prachtig.
    Eigenlijk zijn het mijn kleuren vind je ook niet????? ;)
    Groetjes,
    Anne Marie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat je er zaterdag ook was!
    groetjes monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het was zaterdag zeker een super leuke dag.
    Je muts is in het echt nog mooier dan op de foto.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het was een hele toffe dag,leuk dat ik je heb leren kennen ....

    Liefs
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. In het echt is hij nog mooier, wat een mooie techniek is dat fair isle. Ooit ga ik er me er ook eens aan wagen.
    leuk om je te leren kennen roos. ik vomnd het ook erg gezellig en een zeer geslaagde dag

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha,wat leuk die Gerrit op je balkon en het was leuk om je te leren kennen!Gr. Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige muts, en leuke foto zo met Gerrit op het balkon.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Allemaal positieve verhalen over de bloggersdag. Een volgende keer hoop ik er ook bij te zijn. Die baret is heel mooi. Het is er nu wel weer voor. Lekker winterweer en het blijft nog wel even.....koud. brrr.
    Wat zitten die katten daar lekker te loeren. Nu met dit weer mag Gerrit wel een boterham met pindakaas hebben.
    Groeten van Willemien.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je baret is echt heel mooi geworden Roos! Ik ben wel heel benieuwd wat je voor de omslagdoek in gedachten hebt. Fair Isle is prachtig en tegenwoordig zijn er zulke schitterende kleuren wol te verkrijgen.
    Ik vond het heel leuk dat je er zaterdag ook bij was. Wat was het toch een gezellige dag. Heel veel plezier met het zonnebloempje!
    Mooi, je katten die zitten te loeren naar Gerrit....

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je baret is heel erg mooi geworden.Prachtige wol en een heel mooi patroon.
    Groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wow!! een groot compliment Roos!! Als je 'm draagt en ik kom je ergens misschien tegen...dan herken ik m uit duizenden!Die ontmoetingsdag klinkt leuk! wie weet ben ik er de volgende keer ook bij!Finlandia kan ik je zeer zeker aanraden, een heerlijke winkel! Geweldig die foto van het kattenspul en de meeuw, hihi...ik hoor ze mekkeren ;) Groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke foto jouw katten op de loer, toen de meeuw op bezoek kwam! En je muts is heel goed gelukt! Ik vind hem heel mooi! Leuk je ontmoet te hebben op de Bloggerdag! Leuk te zien wie achter welk blog zit!Het wordt zo wat persoonlijker.Wat hebben we zaterdag genoten! Heerlijk zo´n dagje!liefs groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vond het ook een heerlijk dagje! En.. deze mooie baret heb ik dus ook in echt gezien.. Echt knap gemaakt!! Leuk je te hebben ontmoet,
    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen