woensdag 14 december 2011

Mijn kleindochter moest even de muts passen.......

Haar doe ik er in iedergeval geen plezier mee uit de reacties te horen!!! Even in de spiegel kijken en vooral geen foto's van voren maken en zo gelachen .











Ik ben uitgegaan van een patroontje van Drops, het zwart wit motief en later wat randjes uitgeprint uit het boek van Alice Starmore "Fair Isle Knitting" en die er in gemaakt. Een prachtig boek vol met patronen en uitleg in het Engels, wat ik even te leen heb.
Vos heeft me geholpen om wat randjes uit te zoeken en is er bij in slaapgevallen maar wel met z'n poot er boven op.

6 opmerkingen:

  1. Ziet er grappig uit zo meis, met die breipennen op haar bolletje .... een hele stellage :-)
    Maar hij wordt schitterend. Dat zie je nu al!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hé, wat leuk, een nieuwe mode! mutsen met breipennen haha
    Ik denk dat je kleindochter hem misschien wel mooi vind als hij iets minder origineel is, nl ZONDER breipennen. Ik vind hem wel leuk worden. Helaas kan ik geen muts op mijn hoofd verdragen, vind het zo vreselijk zitten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind m echt al heel apart worden hoor , wacht maar tot het gaat vriezen dan bedenkt ze ineens oja was er niet ergens zo hele leuke muts ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De muts wordt echt heel mooi!

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat wordt een leuke muts! Leuk met die kleurtjes en patroontjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha. Leul motiefje hoor en de kleuren vind ik ook zeer geslaagd. Ja, dat wordt wel wat.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen