zaterdag 31 december 2011

Gehaakte Schelpensjaal is ook af, mijn breitas is aardig leeg...



Draadjes afhechten en klaar alles wat ik gepland had is voor het Nieuwe Jaar afgekomen.
Dat geeft wel een opgeruimd gevoel en tevens een leegte in mijn breitas en haakmand.

Net als met zoveel dingen "het onderweg zijn" of het zoeken is leuk en spannend en als je het doel hebt bereikt is er weer rust.

 *****

In het Nieuwe Jaar ga ik mijn kast opruimen, in het verleden heb ik aan Patchwork en Quilten gedaan en daar staat o.a. een grote bak in met lapjes  en een stapel mooie Quiltboeken. Deze hobby pak ik niet meer op dus ga ik sorteren en kijken of er nog iets bruikbaars is en of er belangstelling is onder de mede Bloggers-Volgers die wel iets met lapjes doen. Ik zal foto's maken van pakketjes die ik weg ga geven zo gauw ik op orde ben.

*****

Het leuke van opruimen is dat het ook weer lekker leeg in je hoofd wordt voor allemaal nieuwe ideeën en plannen.
Een kussen haken is altijd leuk of een tas en ik heb op verschillende Blogs mooie dekens gezien, nu nog kiezen.
Meestal als je iets afgesloten hebt komt er wel weer nieuwe inspiratie 

Ik ga zeker beginnen met het Fair Isle breien en dan denk ik aan een baret of muts. Het zijn zulke leuke patroontjes en je kan er veel kleuren in kwijt. Zo kan ik ondervinden of ik het echt leuk vind voor een groter project.

10 opmerkingen:

  1. Hij is mooi geworden Roos!
    Ja, opruimen moet wel op zijn tijd. Lastig vind ik het altijd wel, omdat ik overal wel iets van kan maken (en dus bewaar...).
    Mooie motiefjes laat je zien van fair Isle. Leuk om te doen, lekker afwisselend.
    Ik hoop volgend jaar weer van je gezellige blogjes te genieten.

    Fijne jaarwisseling en een lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is mooi geworden je sjaal.En het motief vind ik prachtig.Heel mooi motiefje ook van je lapjes.Ik hoop volgend jaar weer van je mooie creaties te genieten,Groetjes Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ow, wat is je sjaal mooi geworden! Daar heb je vast heel veel plezier van.
    Opruimen is net als aan Betsy ook aan mij niet besteed, tenminste, niet in de zin van wegdoen. Ook ik kan alles ongetwijfeld nog wel eens gebruiken (vaak is dat ook zo, al ligt het dan soms al enorm lang in huis) en ben zo zuinig als maar zijn kan. Ik vind het knap dat jij dat wel kan. Succes!
    Een heel goed uiteinde en maak wat moois van het nieuwe jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Owwwwwww Roos ik vind je sjaal zo mooi! Ben ook helemaal verliefd op de kleuren!!!!!!

    Een hele fijne jaarwisseling meis en voor 2012 heel veel liefde, gezondheid en geluk!

    Liefs Moos

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hij is zo mooiiiiiiii. Lekker he als je een werkje heb afgemaakt. Hier hetzelfde gevoel met mijn plaid.. Nog in de laatste dag van het jaar klaar en een grote tadahhh kwam er uit mijn mond. en zin in iets nieuws weer.. net als jij wil ik mijn voorraad een beetje minderen
    :-) fijne jaarwisseling Roos en bedankt voor alle leuke en inspirerende blogjes

    Lieve groet
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow.., wat goed van je! Dat moet een supergoed gevoel geven.. Je sjaal is echt mooi, doe je hem om op de bloggersdag?
    Bedankt voor alle leuke berichtjes op je blog van het afgelopen jaar, en ik hoop ook komend jaar er weer van te genieten. Fijne jaarwisseling en een heel goed en creatief 2012 gewenst, groetjes Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige sjaal. De kleuren spreken mij heel erg aan. Het geeft erg veel voldoening als er weer iets klaar is, dan kun je ook weer iets nieuws beginnen.
    Ik vind het erg leuk om langs deze weg contact te hebben met andere liefhebbers van creatieve bezigheden. In korte tijd heb ik heel veel gezien en ik geniet er erg van.
    Tot volgend jaar en dat is eerder dan het lijkt.
    Groeten van Willemien.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. via via (weet eigenlijk niet meer hoe ;)) kom ik op jouw blog terecht en zie mooie dingen voorbij komen. Heerlijke katten (zó herkenbaar!!) en een prachtige sjaal! En dan zie ik dat je net als ik in Den Haag woont! Leuk!! Groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. bonita bonita,tengo un chaleco casi terminado igual que tu lana,el mismo color y casi casi el dibujo,cuando lo termine lo subo.Un besazo

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je sjaal is inderdaad héél mooi geworden!
    Veel plezier ermee.
    Groetjes,
    Anne Marie

    BeantwoordenVerwijderen