vrijdag 9 december 2011

Draadjes afhechten en een randje er om heen haken

Vorig jaar herfst mee begonnen, het moest alleen nog in elkaar gezet  worden en dan zijn we maar zo een jaar verder!!! Als het klaar is laat ik zien wat het wordt.

Toen vond ik het al een mooie kleur en  nu ik het te voorschijn heb gehaald  blijkt dat ik dezelfde kleur heb gekozen  voor de sjaal met de schelpjes, nou ja dan heb ik straks een setje.......


                                  De Kerstbal voor het goede doel van Elizabeth is gearriveerd met een schattig kaartje erbij.

9 opmerkingen:

  1. Aha, jij hebt de mooiste bal van Elizabeth uitgekozen...

    Het zijn inderdaad mooie kleueren. Niet zo gek dat je er 2x voor gekozen hebt, het past erg goed bij jou (voor zover ik dat kan inschatten, al zal paars je ook fantastisch staan). Ik ben erg benieuwd naar het resultaat...
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is inderdaad de mooist bal die je hebt gekozen, Ohhhh ik ben ook nog steeds met de herfstplaid bezig, moet nog 2 banen eraan en dan een randje. die draadjes zijn het meeste werk. had geen rekening gehouden dat wanneer je de blokjes aan elkaar haakt eerst een lengte baan ,dat je dan ook weer draadjes hebt... nog meer om af te hechten.
    Die van jou vind ik ook prachtig. die blauwtinten vind ik mooi ook voor je sjaal.. die staat je straks geweldig..

    grtjs petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kerstbal meis.

    Ik ben dol op blauw (petrol ... en dan hier die combinaties .... WOW)en daarom ook helemaal "weg" van je plaid en sjaal. Die gaan straks zeker de show stelen meis!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Roos de kleuren van je plaid zijn nu al prachtig.en zo mooi gebreid.
    En een hele mooie kerstbal.
    Groetjes ria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je blauwtinten zijn heel mooi en zo tijdloos , en wat heb je een mooi bal uitgekozen .
    fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou,jij zult het niet koud hebben met zo'n prachtig sjaal en plaid. Mooie kleuren en wat grappig dat je dan 2 keer voor hetzelfde kiest.Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geweldige plaid wordt dat, helemaal verliefd op de kleuren.
    Prettig weekend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh.., wat mooi dat blauw.., ja ik hou ook van blauw!
    Wat zal het een schitterende plaid zijn als ie af is!
    Leuk om m'n balletje bij jou te zien hangen, Roos.

    Fijn weekend, groetjes Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je kunt wel zien wat jouw lievelingskleur is! Ik ben ook dol op blauw. Ik probeer wel eens iets anders, maar kom toch steeds weer bij blauw terug.
    Je plaid wordt erg mooi. Die draadjes afhechten vind ik altijd met minst leuk om te doen, daarom probeer ik de draden zoveel mogelijk mee te haken of te breien. Dat scheelt al een heleboel draadjes.

    fijn weekend en een lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen