woensdag 23 november 2011

Het lijkt zo rustig op dit Blog maar dat is niet zo hoor.....

In de trein naar mijn moedertje in Deventer een flink stuk gehaakt op de heen en terug reis, dus dat schiet lekker op. Met de tweede bol bezig, het is een sjaaltje voor binnen en een heerlijk zacht wolletje voor om mijn nekketje.  




En voor de afwisseling een gebreide sjaal met leuke spikkeltjes, ik heb het patroon gebruikt van de tas van Busy Bessy met dat leuke Ajour patroontje, 4 naalden wat je moet herhalen, das niet zo moeilijk.


Luka en Vos kijken naar alles wat voor bij vliegt op het balkon en dat vinden ze reuze interessant. Zoals jullie kunnen zien is er een hekwerk geplaatst op het balkon(3 hoog) zodat er geen ongelukken kunnen gebeuren. Dat geeft mij een stuk rust en zij kunnen toch heerlijk buiten zijn en genieten.


11 opmerkingen:

  1. Kijk die Luka en Vos eens lekker zitten hihihihihihi

    Leuke sjaaltjes joh!
    Mooie patronen en ik vind vooral de kleuren van het "binnensjaaltje" prachtig!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind de kleuren van het binnensjaaltje ook erg mooi .... en wat een prachtige foto (en goed idee) van de poezen ...

    Liefs
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. je sjaaltje wordt mooi,leuk die blauwtinten en die andere vind ik ook mooi, ik draag binnen ook graag een saaltje. lekker warm. EN die katten zitten zo nieuwsgierig alles in de gaten te houden. alsof ze niets willen missen. handig dat hek. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja..., het was wel een beetje stil op je blog hoor. Maar ik dacht "Roos zal wel druk bezig zijn.."
    Wat een leuke sjaals ben je aan het maken, ook echt zo'n werkje om even op te pakken.
    Prachtig zoals de poezen daar zo zitten!

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooie kleurverloop bij je blauwe sjaaltje en de gebreide is ook heel leuk...en soms is de dag om voor je het weet ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke sjaaltjes ben je aan het haken!
    Mooie patroontjes zijn het..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat zijn de kleuren geweldig en de patronen, schitterend.

    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goedemorgen,

    Ik moet voor iemand een vintage deken herstellen, en zoek nu het patroontje waar de deken meegemaakt is. Nu kwam ik je sjaaltje tegen en dat zijn de schelpjes waar de deken van gemaakt is. Ik vraag met af hoe je met het patroon begint. Kun jij aangeven waar ik het patroon kan vinden?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ohja mijn emailadres is anjabout@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dag Anja ik zal het even voor je opzoeken

      Verwijderen
  10. Wat fijn dat je dat wilt doen. Het is een deken van een tante van mij en die heeft het van haar moeder gehad. Maar er zijn een aantal 'schelpjes' tussenuit en ze wilt er een rand extra aan maken. Ik weet niet goed hoe ik begin met het eerste schelpje en hoe het halfrond gaat lopen.
    Bedankt vast voor het zoeken!

    BeantwoordenVerwijderen