zaterdag 1 oktober 2011

Korenbloempje is gearriveerd

Ja hoor ze is er, het korenbloem juffertje die ik gewonnen heb bij een Give Away van Betsy, Weblog Wolatelier Dian, en ze is heelhuids aangekomen. Met een mooie kaart en nog een verrassing, een strook jute en borduurzijde en leuke knoopjes. Dank je wel Betsy ik vond het leuk om mee te doen.

Ook ik ben getagd door HalloPeetje en zal er in het volgende berichtje over schrijven nu nog maar even genieten van deze zonnige dagen, allemaal een fijn weekend.

3 opmerkingen:

  1. Ha, fijn dat ook het Korenbloempje goed is aangekomen :). Leuk om mijn popjes bij anderen op de foto te zien staan. Jullie maken er wel mooie composities van. Leuk!

    Ook al getagd. Ik ben getagd door Angélique. Van mij dus binnenkort ook een aantal wetenswaardigheden.

    Fijn weekend verder en geniet van het mooie weer.

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mevrouwtje Korenbloem ziet er prachtig uit!
    Leuk dat je er ook nog een verrassing bij kreeg, jute is echt gaaf om mee te borduren, ik heb vandaag juist een paar stukken gekocht.

    Ik ben benieuwd naar je 10 wetenswaardigheden!
    Best leuk dat taggen...

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah, jouw dametje is ook al zo leuk! Ja, we zijn goed verwend hè.

    Ook ik ben benieuwd naar je "ontboezemingen" ;-)

    Fijne zondag, geniet er lekker van!

    BeantwoordenVerwijderen