woensdag 5 oktober 2011

Ik zit nu op de helft van het bloemetjes gordijn...


Om me zelf wat te motiveren leg ik de gehaakte vierkantjes even op tafel om te zien hoe ver ik al ben. Ook om te kijken welke kleuren er nog bij moeten komen. Vos ziet natuurlijk waar ik mee bezig ben en springt op tafel loopt over alles heen en ploft neer en gelijk met z'n pootje even een paar pakken. Er scheen een laat zonnetje dus een lekker plekje voor het raam en gewoon blijven liggen. Ik heb me voorgenomen om morgen de binnenvoering in de tas te maken en wat versieren, dan is dat ook af. Of ik er mee ga lopen weet ik nog niet er kan ook een handwerkje in.

10 opmerkingen:

  1. Wat zijn je bloemetjesvierkanten toch leuk; fleurig, maar aan de andere kant ook weer niet tè druk. Het lijkt me wel een heel groot project..
    Je hebt echt geïnteresseerde poezen hoor, Roos.
    Wat zitten ze er graag bij. Ik vind het altijd zo gezellig staan.
    Maak maar gauw je tas af, want ik ben heel benieuwd hoe het eindresultaat eruit ziet!

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vroeg me juist gisterenavond af hoe het met jou en met je gordijntje zou zijn. Nu is je bericht pas in mijn lijst verschenen. Het gaat dus prima met je gordijntje. Ik hoop voor jou dat er straks, als het eenmaal hangt, niet steeds poezen in hangen, dat zou toch zonde zijn van al je werk. Het wordt echt leuk, ik zie het in gedachte al hangen (en ik ken je huis niet eens).
    Succes met je tas, die wordt ook super!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zal het een vrolijk gordijntje worden, ik ben zo benieuwd naar het eindresultaat......groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lekkere frisse kleurtjes alleen wel een groot project denk ik of is het maar een klein raam? Leuk hè zo'n eigenwijze kat die er lekker even bij komt. Succes met de voortgang van je gordijn!!Gr.Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat en super leuk projekt.Erg mooi is het!!!!Veel plezier ermee.

    groetjes Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. 't wordt inderdaad al mooi!! Ik vraag me zomaar af, hoeveel heb je er nou en hoeveel moet je er nog? En hoe ga je ze verbinden? En ik sluit me aan bij Elizabeth, je tas... ik ben nieuwsgierig hoe hij er uit gaat zien met voering en handvaten!
    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind het toch zo'n leuk idee...dat gordijntje met die bloemen....ik vind het zo mooi worden ....

    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die gaat leuk worden. Ik ben heel benieuwd waar je hem gaat hangen en hoe dat dan zal staan. Het is toch weer heel anders dan de gordijntjes die we vroeger haakte. deze zijn Lekker fleurig en gezellig. en dat doen die katten van mij ook graag. ligt er maar iets wollig op de tafel dan gaan ze erop zitten of liggen. ze houden van gezelligheid

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kleurencombinatie! Dat gaat er straks vast heel mooi uitzien, vooral als de zon er een beetje doorheen schijnt...
    Ziet er heel gezellig uit met de poes.

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind het zo een schattig patroontje en ben reuze benieuwd naar het eindresultaat.

    BeantwoordenVerwijderen