zondag 2 oktober 2011

Dit is het leuke labeltje die je uitnodigt om iets over jezelf te vertellen...

Het Bloggen is begonnen toen ik naar haakpatronen ging kijken op het Web en ik vanzelf bij Elizabeth, "de Busy Bessy" terechtkwam.
Zou ik ook een Blog aanmaken en zo gezegd zo gedaan al kon ik nog niet zoveel laten zien,  het handwerken is wel mijn uitgangspunt, en ik vind het leuk!!!
Ineens had ik een éérste volger, Petra van " HalloPeetje" die me een paar tips gaf voor de indeling. Nu ben ik 3 maanden verder en 25 volgers, tjonge wie had dat kunnen denken, prachtig toch???
Dan kom ik vanzelf bij een paar min punten.....waarin ik mezelf moet corrigeren....
s'Ochtends met een kopje koffie de nieuwe berichten bekijken, s'middags met mijn theetje weer kijken en s'avonds nog eens een keer. Hoe nieuwsgierig kan je zijn en hoe verslavend!!! In die tijd kan ik ook handwerken en dan schiet ik tenminste op want ik wil nog zoveel maken.
Ik hou ook van schilderen al staat dit op een laag pitje en fotograferen is ook leuk en de digi camera een uitkomst. Héél véél foto's gemaakt van mijn schatjes de 2 katertjes, gebroeders Vos en Luka, mijn hulpjes met handwerken (uithalen!!!) en de Orchidée kaalplukken.
Hier moet ik 10 dingen opschrijven, hoe doe ik dat alles in één zin??? En ik ben al zo'n twijfelkont wat wel en wat niet. Dus hou ik het hierbij, met dit verhaaltje over mijn ervaringen tot nu toe in het Blogland.

3 opmerkingen:

  1. :-) zo kan het ook, in éen zin.
    Ik had er ook moeite mee, want wat vertel je wel en wat vertel je niet. Ik ben zelf ook zo'n twijfelkont. bloggen is ook heel erg verslavend. en het kost ook veel tijd ;-)maar ook zo leuk
    Nu Lees ik ontzettend veel gelijkenissen en hetzelfde minpunt..teveel achter de laptop.
    :-)))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je het in verhaalvorm hebt gedaan! Ik herken je minpunt wel hoor! PC staat hier de hele dag aan vanwege schoolwerk, maar hoe verleidelijk is het om telkens te kijken of iemand al wat nieuws geschreven heeft... Als ik al die minuutjes bij elkaar op zou tellen, zou dat wel een uurtje per dag handwerktijd zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh..., hebben meer mensen dat.. steeds even kijken! Roos, hartstikke leuk om dit allemaal te lezen en volgens mij geniet je echt van het bloggen. Het leuke is dat je allemaal creatieve mensen ontmoet.
    Wat een supergave foto is dat van Vosje en Luka, kijk ze nou toch eens liggen.... ze zijn het vast gewend dat het vrouwtje veel prentjes klikt!

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen