vrijdag 7 oktober 2011

De tas is helemaal af





De tas is helemaal af, met voering en versierd met bloemetjes en een oranje tipje (vlindertje).
Kan aan twee kanten gedragen worden maar ja dan zit je wel met een wollige kant van binnen,
zou ik niet zo gauw doen.
Aan twee kanten versierd, met de bruine bovenkant de bloemetjes en
met de zwarte bovenkant het vlindertje.
De handvatten zijn heel donker bruin en al met al vind ik het er wel vrolijk uitzien.
Het ajour patroon is van Elizabeth, "Busy Bessy" en het garen komt uit Bolivia wat erg dun was en daar heb ik eerst een kettingsteek van gehaakt en bollen opgewonden. Dikke houten knopen in de knopendoos gevonden en voor de sier er op gezet.
Maar de tas is af  *** joeperdepoepie *** weer iets klaar!!!

17 opmerkingen:

  1. Schitterend.... Roos, echt geen ander woord voor!
    Hij is zo mooi in deze kleuren geworden, wat goed dat je door bent gegaan!
    Je kunt bij Annemarie's haakblog een linkje plaatsen van je spulletjes. Ik weet bijna wel zeker dat je een hoop stemmen gaat krijgen als je hem daar op zet!

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. JA ik vind hem echt super leuk geworden.
    Knap dat je toch hebt doorgezet, want in het begin wilde het niet zo erg. Wat ik zo leuk vind is dat jij zo goed met kleuren kan spelen. zelf zou ik er dus nooit voor een combinatie als dit gekozen hebben. want ik ga dan twijfelen..is dat wel leuk, staat dat wel bij elkaar. en meestal ga ik dan voor safe. terwijl het vaak juist heel erg leuk uitpakt. ik ben echt een twijfelkont wat dat betreft. heb er wel eens aan gedacht om zo'n kleurenboekje te kopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is prachtig! Helemaal top. En wat een werk heb je er aan gehad, door eerst allemaal kettingsteken te moeten haken van het garen. Ik ben dus niet de enige die met een flinke klus begint om het garen aan te passen.....

    Veel plezier met de tas en een fijn weekend!

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Roos.....die tas vind ik SUPER MEGA SCHITTEREND .......echt waar !

    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Roos, er verschijnt een heel grote glimlach op mijn gezicht: ik vind hem zo mooi, gezellig, warm, praktisch, oftewel: SUPER!!!! Helemaal goed! De bloemetjes en vlinder maken het nog eens extra af. Heel goed gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha.. daar is hij dan, je tas én... hij is supergaaf geworden. Helemaal áf!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou,prachtig geworden toch en nu op naar je volgende project,fijn weekend.Gr Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dankjewel allemaal voor de leuke hart verwarmde reacties, fijn weekend en groetjes Roos.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat vind ik die tas ontzettend leuk geworden Roos!
    Echt hele leuke kleuren en details. Een uniek exemplaar! Super.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. helemaal leuk die mooie tas van je de kleuren vind ik prachtig en de voering en versiering passen en echt perfect bij.....dat is een heel mooi rozewiezewo werkje!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een waanzinnig mooie tas waar je gezien mee kan worden! WOW prachtig joh!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Roos, dank je wel voor al je lieve reacties op mijn blog.

    Je vroeg wat ik heb gebruikt voor mijn kussen. Antwoord is katoen. Allemaal restjes.
    Ik kan me niet voorstellen na zien van jouw gewelig mooie tas dat je het patroon niet zou snappen (en anders weet je me inmiddels te vinden hoor!). In vergelijking met jouw tas is het kussen appeltje-eitje meis!!!!

    Liefs Moos

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zie je nou: een derde plek met 4 stemmen bij link your stuff! Hartstikke mooi resultaat (al vind ik persoonlijk dat deze tas had moeten winnen). Dat betekent: hup, de straat er mee op en alle dames laten omkijken, de hele dag peinzend bij welke top-couturier die tas toch vandaan komt haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ongelooflijk ik ben echt verbaasd met zoveel punten. Het geeft me wel zoiets van "doe maar gewoon je ding" en het plezier staat voorop.Je bent altijd geneigd om te kijken wat een ander er van vindt. Nou Angélique daar heb ik nog een beetje moed voor nodig hoor, lachen hé nou misschien naar de breiclub....

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ha Roos, je had 4 stemmen hè...., nog één erbij en je was een van de winnaars!

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Roos.
    Je tas is schitterend,en de binnenkant is ook prachtig.
    Groetjes ria

    BeantwoordenVerwijderen