woensdag 21 september 2011

Toch nog even proberen nu met patroontje


Omdat ik al zover was en bij Elizabeth dit patroon voor 2 pennen zag staan heb ik een stukje uitgehaald en opnieuw begonnen nu met het ajour patroon. Dit vind ik veel leuker staan, het moet een beetje stoere tas worden, alleen de kleuren zijn niet mijn kleuren. Als je de kleurtjes bij elkaar ziet is het warm en zonnig een vriendin nam ze mee uit Brazillië en ik kreeg er een aantal, maar ORANJE!!! Ik ga toch nog even door en misschien als er een voerinkje in zit dat het nog goed komt.

7 opmerkingen:

  1. Ik vind het wel heel mooi worden, maar ik houd dan ook juist wel van deze kleuren (behalve roze hihi).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit ziet er wel heel leuk uit, je tas gaat vast toch nog lukken! De volhouder wint!
    En met voering en leuke handvaten word het vast nog je lievelingstas..
    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik houd wel van die warme kleurtjes, dus ik vind hem leuk,hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hé Roos, je bent een doorzetter..., en kijk nu eens waar dat toe leidt... Nu het tricotstuk één kleur is, oogt het veel strakker. En in het patroontje vind ik deze kleurvarianten heel leuk!
    Gewoon een uitdaging om verder te gaan!

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. het wordt leuk!!!!!! Ik hou wel van sprekende kleuren leuk bij een bruine jas......

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat knap dat je toch doorgaat. De kleuren mogen dan erg fel zijn, maar ik denk juist dat het wel leuk gaat worden, IK hou er wel van, Hoe noemen ze dat tegenwoordig Color Blocking.
    Een leuke binnenvoering en voilla een nieuwe tas.
    Als we er nu allemaal zo een gaan breien. kommen we op de blogger ontmoetingsdag allemaal met eenzelfde soort tas ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind 'm leuk! Maar ik houd dan ook wel van een beetje kleur...

    Gewoon doorgaan!

    BeantwoordenVerwijderen