maandag 19 september 2011

Nou meisjes hier word ik toch niet blij van



De hele middag gezwoegd hoe ik de kleuren zou verdelen. Allemaal verschillende lengtes aan elkaar geknoopt en gewoon in tricot steek want de draad is dik . Hier ga je toch niet mee lopen, zeg nou zelf, het ligt er een beetje dik op. Hoogstens als breitas gebruiken en thuis houden maar om daar dan nog zoveel moeite voor te doen. Ik slaap er nog een nachtje over trouwens de poezen vonden de bollen prachtig en gingen er languit bij liggen. Nu lees ik net bij Elizabeth dat ze het patroon aangepast heeft voor als je met 2 naalden breid.Ik denk dat ik dan maar andere wol of dikker katoen ga kopen want het patroontje vind ik zo leuk.

4 opmerkingen:

  1. Soms moet je gewoon wat uitproberen, Jammer dat het niet echt lukt, Op de foto ziet het er wel leuk uit. maar dan heb je het nog niet in je handen. Ik denk (als je het toch al in je hoofd hebt en het al niet naar je zin is) tenminste zo ben ik. Dan kan je het beter uithalen, nieuw wolletje kopen en opnieuw beginnen.
    Toch wel jammer want ik vond het idee harstikke leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oef, dat is zonde..., je bent al een eind op weg!
    Maar als het je niet aanstaat, kun je beter stoppen en de boel uithalen. Je vindt vast nog wel een project waar je deze bolletjes voor kunt gebruiken.
    Wat liggen de poezen daar toch gezellig te genieten, zo te zien lekker in het zonnetje..
    Wat een leventje hebben ze toch hè..

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 'k Zou ook maar stoppen, want anders zit je met tegenzin eraan te werken en handwerken: daar moet je blij van worden!
    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oef, wat jammer dat je er niet blij van kunt worden. Dan kun je inderdaad beter stoppen en je zelf trakteren op een bezoekje aan de wolwinkel... Zou het lapje wat je nu gebreid heb niet uithalen. Je poezebeesten zijn er hartstikke blij mee!

    BeantwoordenVerwijderen