maandag 5 september 2011

Geheimzinnig ietsje, haken en breien,hier ben ik allemaal mee bezig

Alles op een kluitje van waar ik allemaal mee bezig ben, haken en breien. Sinds ik een foto heb gemaakt van de sjaal met pauwensteek en Luka er bij lag, gaat hij er steeds met het bolletje wol er van door als of het voor hem bestemd is.
Bij het pannenlapje ga ik nog een gastendoekje breien naar een patroon van Hallo Peetje met van die leuke blokjes. Ik had al een opzetje gemaakt maar haal dat weer uit want  katoen moet wel goed wasbaar zijn. Van Phil Coton 3 is het maar 30 graden en dat vind ik te weinig, Catania is 40 graden, Scheepjes Cotton 8, 60 graden en ook het katoen van Durable. Dan kijk ik ook voor het leuke kastrandje, een mooie smoes om even bij de wolwinkel te snuffelen.
Voor het geheimzinnige ietsje maakt het niet uit dat hoeft niet zo vaak gewassen te worden. Het lijkt wel wasdag vandaag op mijn berichtje dat werd héél lang geleden toch ook op Maandag gedaan?
Nog een klein stukje te gaan tot het bolletje op is met de pauwensteek sjaal en daarna weer met het bloemen gordijn verder.

5 opmerkingen:

  1. Oh eindelijk iemand die ook verschillende dingen doet...ik doe dat ook, dan heb je nog zoveel leuke ideeen en wil je van alles uitproberen ...en dan heb je snel veel werkjes ...leuk hé?

    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje, daar word ik echt niet blij van hoor, bij mij dan hè. Als jij je prettig voelt bij zoveel dingen tegelijk moet je dat zeker doen. Er ís ook zoveel leuks te doen! Succes met alles, ik zie de resultaten graag tegemoet!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja hoor, lekker veel werkjes tegelijk..., daar houd ik ook van hoor Roos. ALs je ideeën en inspiratie hebt, dan moet je er meteen gebruik van maken. Maar ieder mens is anders, en je moet doen wat bij je past!
    Het gaat toch niet lang duren voordat je het "geheimzinnig ietsje" wat minder geheimzinnig houdt hè..., want ik ben bar nieuwsgierig aangelegd als het om zulke dingen gaat!

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je bent net met veel bezig, zeg! En.. het komt allemaal af, toch! IJverig, hoor! Geheimzinnig iets??? Je wilt ons zeker nieuwsgierig maken....
    Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohhh , ik kijk naar de foto's en herken de dingen die je al hebt laten zien.. Maar rechts zie ik iets wat lijkt op een breirol???? Heb ik de foto groter gemaakt,om het goed te zien, maar het blijft geheimzinnig. En Zie ik bovenaan 5 hele mooie (volgens mij) nieuwe kleurtjes katoen.
    Spannend Roos.. je maakt ons wel nieuwsgierig

    BeantwoordenVerwijderen