zaterdag 27 augustus 2011

Terug van vakantie en de geboorte van Knagelijntje...

Weer terug van een fijne vakantie in Friesland, genoten van de prachtige horizonten. Je kan daar rondom heel ver kijken naar al dat groen en prachtige luchten. Natuurlijk wel wat gehaakt maar niet zoveel als ik gehoopt had. Mijn best gedaan op Knagelijntje de muis, de armpjes en beentjes kreeg ik niet in het rond, wat een gepriegel en door de pluizige wol niet goed te zien dus heb ik daar gewoon wat heen en weer gehaakt. Maar van wie heb ik nou dit patroon... ik heb dit uitgeprint en er staat bij  Marleen Muis en de  Tutu en schoentjes van het Muizen Ballet van Angélique. Verder nog gehaakt aan het bloemetjes gordijn en iets gebreid. Vanavond ga ik de Blogs bekijken en laat me verrassen door al het moois wat jullie gemaakt hebben.  

5 opmerkingen:

  1. De katten hebben er mee gespeeld de snorhaartjes van Knagelijntje zijn nog helemaal in de war maar ze is met de schrik vrij gekomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Welkom terug! Ik heb de muis nog op mijn eindeloze to do list staan! Ik vind haar prachtig geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Welkom thuis! Fijn om te lezen dat jullie genoten hebben.
    Kom ik via een omweg op je blog (blogger doet het weer eens niet zoals het hoort), zie ik dat mijn naam vermeld staat hihi. Wat is je muisje leuk geworden! Ik ben wel benieuwd naar je gordijntje hoor, wordt volgens mij erg gaaf.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn om te horen dat je vakantie zo geslaagd is geweest. Ondanks dat de poes er mee heefd gespeeld ziet knagelijntje er heel lief uit. Verder ben ik heel benieuwd naar het gebreide iets. en natuurlijk het gordijntje.
    Fijn om je weer terug te zien in blogland.

    lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leuk danseresje, ze huppelde natuurlijk door de kamer toen de kat haar zag hihi dat gebeurt hier namelijk ook weleens. Fijn dat je een mooie vakantie hebt gehad. groetjes marjolein

    BeantwoordenVerwijderen