zaterdag 6 augustus 2011

Ik neem mee......op Vakantie, mijn Bloemetjes Gordijn,

Dit wordt het vakantie haak werkje, de bloem vierkantjes. Dat zie ik me tussen alle activiteiten wel doen en alles past in één mand. Misschien smokkel ik nog wat mee maar dit staat in ieder geval klaar. Drie weken er tussen uit naar het hoge noorden en dan bedoel ik Friesland. Een mooie Provincie met heel veel meren, leuke haven plaatsjes, heerlijk om te varen, fietsen, wandelen en natuurlijk shoppen en op zoek naar die leuke wolwinkels.  Altijd weer benieuwd wat je voor nieuwe dingen tegenkomt, aparte wolsoorten en katoentjes.


Ik wens jullie allemaal ook een fijne vakantie tijd en wat zal ik de Blogs missen.

5 opmerkingen:

  1. Ik wens je een hele fijne vakantie toe ..en hopenlijk met een lekker zonnetje ....

    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijne vakantie, Roos...
    En misschien kun je nog wel even internetten en blogjes bekijken. In elk geval mooi weer en veel plezier toegewenst!

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel fijne vakantie toegewenst met veel leuke activiteiten, maar ook voldoende rust-momenten en hopelijk met heerlijk weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele fijne vakantie, hopelijk heb je beter weer dan hier vandaag. Geniet van je vrije dagen, ga lekker op pad, mooie dingen zien en beleven.
    IK ga zeker ook jou blogjes en reacties missen.
    Tot over 3 weken zullen we dan maar zeggen.

    Lieve groetjes - Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wens je een hele fijne vakantie met hopelijk veel zon. Ik vind de vierkantjes er fantastich uitzien, ben benieuwd naar het eindresultaat.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen