woensdag 31 augustus 2011

Het gehaakte tasje van Busy Bessy Creatief

Stond op mijn verlanglijstje, het is met te zachte wol gehaakt daarom heb ik er een bijpassend toilettasje ingedaan en de haar föhn.
Hallo Peetje schreef een heel artikel over de vlindertuin in Luttelgeest met prachtige foto's en daar ben ik op de terug reis van uit Sloten langs gereden.
Ik had er over gehoord maar ik wou zo snel mogelijk naar huis na 3 weken naar mijn poezenbeesten. Van alles haalde ik in m'n hoofd van, zullen ze me nog wel kennen en lief vinden nadat ik zo lang ben weggebleven.? Dit was voor hun en mij de eerste keer, ze zijn ruim 1 jaar oud. Met in het achterhoofd ze worden prima verzorgd in eigen huis dus ik kan op vakantie. Toen ik thuis kwam liepen ze met de staartjes omhoog en begroeten je alsof je niet ben weggeweest en ze lopen achter me aan als trouwe hondjes(eh poesjes).
Net als Petra met haar orchidé beker, in een antiekwinkeltje in Sloten een paar prachtige Japanse porseleinen mokjes op een blaadje als aandenken gekregen. Daar kan mooi een "Senseootje" in als ik de blogjes lees.
Vos moest ook even ruiken en het pootje er bij kijken of het mokje aan de kant ging, de griezel!!!




5 opmerkingen:

  1. Je kunt dus met een gerust hart wel vaker weg. Natuurlijk weten ze nog wie je bent en vinden ze je nog lief als je thuis komt! Ze weten heus wel wie ze met zoveel liefde al die tijd heeft verzorgd, ze hebben er hoogstens weer een vriendje bij. Maar ik snap je wel (gedeeltelijk), ik had die zorgen over mijn oudste zoon die thuis bleef tijdens onze vakantie ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb dat net als jij, zelfs al ga ik b.v maar één dag weg of ik moet werken en ze zijn dan zo lang alleen. Je weet dat je ze goed verzorgd achterlaat maar toch ben je bezorgd. Poezen kunnen soms heel beledigd zijn wanneer je zo lang wegblijft. Gelukkig was dat bij jou niet zo.
    En die orchideeen hoeve staat er volgend jaar ook nog wel ;-)
    En wat een prachtige mokjes heb je gehad. mooie kleurtjes. die geven weer leuke inspiratie voor een granny ;-)
    en natuurlijk, heerlijk om koffie uit te drinken. Vosje dacht zeker dat er melk in zat.

    groetjes - petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat kun je je toch hechten aan dieren hè... Poezen kunnen er volgens mij beter tegen dan honden als je langduriger weg bent.. Fijn dat ze weer meteen als vanouds reageerden naar jou toe.
    Het tasje vind ik iedere keer weer leuk om te zien. Jammer dat ie net te slap is. Misschien helpt het om er een stevige voeringstof in te maken?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat fijn dat je poezen je nog kennen! Dat komt vast omdat jij zo'n lief baasje voor ze bent!

    Ik vind je tasje heel erg leuk. Jammer dat het wat slap is. Goede tip voor mij, om stevige wol te nemen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. schattig tasje en wat een goed idee je tiolettasje erin te zetten, dan blijft het netjes en het is meteen stevig.
    En mooi setje hoor met die bekers en dienblad.

    BeantwoordenVerwijderen