woensdag 3 augustus 2011

De orchidee staat weer in bloei en het leuke is dat de kleuren in je omgeving,

je inspireert voor de kleuren in mijn haak en breiwerkjes. De Granny's en het bloemetjes gordijn zijn daar een goed voorbeeld van. Nog 6 dagen en dan is het vakantietijd nu nog bezig met  de grote schoonmaak vooral kasten opruimen en dan wordt het hoofd ook weer lekker leeg. Soms ben ik net een kip en zit te broeden over...
zal ik wel, zal ik niet, en zoveel keuze aan patronen en dan nog de kleuren. In het maagdelijk wit komen de steken zo mooi over en het staat zo prachtig als ik het zie bij mijn mede Bloggers. Dat hou ik niet vol en wil er altijd een draai aangeven door er kleur in te verwerken maar is dat dan net zo mooi als het oorspronkelijke???



In ieder geval wel mijn ding en als je niks probeert dan mis je ook die ervaring. Gewoon nog even verder broeden en meer uithalen dan dat ik maak.

4 opmerkingen:

  1. Ik vind dat kleur gewoon bij jou hoort. Lekker doen wat goed voelt, dat geeft het mooiste resultaat! Wat zijn je granny's weer prachtig geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk hé Angelique het is het zelfde patroon maar dan verschillend van kleur en dan komt rechts onder het meest naar voren net als jouw tas.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een prachtige kleuren weer, die orchidee is ook schitterend. maar het is wel waar wat je zegt dat de omgeving om je heen meer te bieden heeft dan dat je vaak denkt. Dat heb ik sinds ik zo "over actief" aan het handwerken ben nog veel erger. in elk hoekje of het nu binnen of buiten ben zie ik kleur en ideetjes.
    Lekker het dat opruimen, voor mij heeft dat hetzelfde effect. je hoofd raakt er lekker leeg door.enne lekker blijven broeden hoor want er komen mooie eieren uit vbij jou ;-)

    ps: die bovenste vierkantjes vind ik helemaal super het is net een bloemenvaas van bovenaf gezien. en dat groen geeft een mooi geheel aan de verschillende kleurtjes

    grtjs Petra (hiernog 9 dagen) Ik zal iedereen wel gaan missen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh Petra wat erg ik heb de verkeerde foto geplaatst. Je zei iets over het groen en toen dacht ik welk groen, zo kwam ik er achter. Even omruilen zo, en heerlijk hé dat aftellen en plannetjes maken voor uitstapjes. Straks moeten we gewoon zonder computer, zonder overal kijken wat iedereen aan het maken is, ontwennen. Een beetje het gedrag corrigeren is ook niet verkeerd en natuurlijk zal ik je missen, groetjes Roos.

    BeantwoordenVerwijderen