zondag 17 juli 2011

Sampler Granny Square is klaar en hangt aan de muur,

Misschien ga ik er ooit nog wat anders mee doen, het hangt nu ingelijst aan de muur.De glasplaat weg gelaten anders werden de katoentjes geplet.

De patronen zijn van Busy Bessy, Jan Eaton, All free crafts,Karin aan de haak en Blij met draadjes, soms wat aangepast naar de grote van het vierkant.

Nu kan ik weer verder met nieuwe Granny-patronen, van te voren de kleuren bepalen en de laatste rand  van alle vierkanten dezelfde kleur.

.

8 opmerkingen:

  1. Wauw! Wat gaaf! En dan die namen er onder; heb je echt super mooi gedaan en het is nog handig ook. Fantastisch!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die namen heb ik samen met mijn dochter gedaan want dat moest in een speciaal fotoshop programma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauwwwwwwwwwww!!! Echt heel prachtig gedaan.
    Dit kun je dus ook met granny's doen.
    Petje af hoor, want tussen alle vele varieaties heb ik dit dus nog niet gezien.
    Ik vind de kleuren ook zo mooi. Daar kan je best wel trots op zijn en complimentjes ook naar je dochter toe want volgens mij is dat niet makkelijk om dat zo mooi op zijn plek te krijgen.. hij kan zo in een museum voor kunstwerken ;-)

    Prettig zondag grtjs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En heel tof en origineel idee....

    Groetjes
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. WAUW wat prachtig Roos !!!
    En zoveel verschillende motiefjes en toch komt het niet druk over.

    Heb ook verschillende kleurige lapjes liggen voor een plaid en wilde ze aaneen haken zonder iets ertussen maar nu ben ik weer aan twijfelen nu ik die van jou zo zie. Toch nog eens over nadenken ;)

    Fijne dag verder !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, 30 verschillende granny squares.... Dit laat wel zien hoeveel lol je er in hebt!
    Groot gelijk dat je de glasplaat hebt weggelaten, zo kun je er nog even aan voelen..

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat artestiek zeg het kan zo in een hal van een museum ofzo.......daar kan je best trots op zijn mijn complimenten hoor!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk idee!

    Soms is het ook gewoon jammer om een granny te gebruiken, zo'n mooi patroon, dat verdient een lijstje!

    BeantwoordenVerwijderen