zondag 10 juli 2011

Katten en Haken???

Zit ik heerlijk aan tafel in de avondzon mijn vierkantjes aan elkaar te haken denken mijn katten er ook zoo over. Alleen zij gaan er boven op liggen en dat is even leuk en lekker kroelen, ogen dicht en slapen. Echt helemaal van de wereld lekker in de zon en bij mij. Ik kon nog een paar vierkantjes doen en toen was het gebeurt want je maakt ze toch niet wakker??? of wel??? Ik heb m'n Lace sjaal maar gepakt en ben op de bank verder gaan haken na even dit alles op de gevoelige plaat te hebben vast gelegd. Ik hoop vandaag er weer mee verder te kunnen en ik ben toch zo benieuwd waar ik voor kies. Ik heb een ideetje maar of dat ECHT leuk is moet ik eerst zien anders toch een plaid voor op de bank.

13 opmerkingen:

  1. Ik ben benieuwd naar je idee. Ik vind het nu al prachtig allemaal!
    Als je nou een lange sliert maakt van al die vierkantjes, kun je de hele sliert op je muur hangen als een soort behangrand annex kunstgallerij, want het zijn gewoon stuk voor stuk kunstwerkjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hmm, kan ik eigenlijk zelf ook wel doen voor in de gang...misschien toch niet zo'n gek idee...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Of je maakt er een tas van? Ook leuk !

    Ik kom via via op je blog terecht,leuk! Ik zie dat je nog niet lang bezig bent.

    leuk he, dat bloggen en je komt zoveel leuke aparte dingen tegen. En niet te vergeten al die leuke mensen en hun reacties! Ik zou het niet meer willen missen!

    Groetjes Thea♥
    Crea by Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Angélique, je kan bij Ikea van die lijstjes kopen met diepte er in, is dat wat voor je gang??? Dan heb je echt een Gallerietje.
    Ik heb een staande papieren schemerlamp(ook van Ikea)die even als krappaal gebruikt werd,behangen met de vierkantjes maar ik kan nou niet zeggen dat is het.Daar zou ik een kantachtig en in één kleur zodat het licht er mooi door heen schijnt willen maken.Ze eerst maar aan elkaar haken...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo ! Ben hier via via bij jou terechtgekomen :) en wat een leuke blog !
    Mooie foto's van je poezebeesten en creaties !

    Ben ook met lapjes bezig en aan 't twijfelen. De ene keer denk ik , 'k maak er een plaid van en de andere denk 'k , 'k maak er iets anders van..

    Nog een fijne zondag !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Thea ik heb net een paar weekjes dit Blog en het stimuleert wel om aan de gang te blijven met mijn haakwerkjes. In het begin doe je niks anders dan achter de PC zitten kijken. Wat een productie en creativiteit, zo leuk om te zien. Ik heb even snel door je tuin gewandeld om een idee te krijgen wat jouw passie is. Nou dat is dus wel duidelijk prachtige tuin en Super mooie foto's. Even kijken hoe ik je kan toevoegen bij mijn lijstje, groetjes Roos.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Susie leuk je hier te zien, er is zoveel te zien bij je, ik heb vanochtend nog niks gedaan. Met een kop koffie achter de PC en maar kijken en er is weer een uur om, succes met de lapjes en er zijn zoveel mogelijk heden. Ben benieuwd wat jij er uiteindelijk van maakt, groetjes Roos.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Susie onder welke naam heb je je blog staan?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hee Roos,

    Ik zie dat jij de vierkantjes op dezelfde manier aan elkaar haakt als ik. Ben benieuwd naar het eindresultaat. Ben je tevreden over deze manier? Heb je nog tips voor me? Ik hoor het graag!

    Verder: die katten lekker laten liggen. Hier is ook een hond die er het liefst bovenop ligt. Weet je wat m'n moeder dan zegt: moet je het maar opruimen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Ieke omdat elk vierkant anders is en ook de kleuren haak ik ze met wit aan elkaar.Met elke keer 3lossen zodat het wat ruimte geeft tussen de vierkanten. De rand weet ik ook nog niet maar eerst dit klusje afmaken.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Kon ik maar elke dag kat zijn, wat een leventje hebben die beesten..;-) Ik heb er ook 2 lopen, 2 zusjes, maar die zijn jammer genoeg niet zo close met elkaar als jou katten en ontlopen elkaar liever.. Wat dat betreft hebben ze denk wel hun voorkeur.
    Wat ik wel een nadeel vind aan zoveel beesten in huis, zijn de haren die in je haakwerk gaan zitten. heb je daar ook geen last van ?

    groetjes - Petra

    Ik ben heel benieuwd hoe deze manier gaat uitpakken op jouw vierkantjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Roos, de naam van mijn blog :
    Uit het hobbytaske.
    Dit staat helemaal bovenaan mijn blog :)

    Blogger doet WEER raar want soms kan men geen reactie zetten bij iemand. En moet men het wat later nog eens proberen. Benieuwd of mijn reactie aankomt bij jou nu.
    En soms ziet men geen volgers staan. Zoals nu bij jou en bij nog anderen het geval is. En dan ineens staan ze er weer. Tsss ...

    Welkom trouwens in blogland en kan je er een beetje aan uit ? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. O, wat leuk om een aantal voor mij heel bekende vierkantjes te zien liggen... Je hebt er hele mooie kleuren voor gebruikt!
    Ik trek m'n werk gewoon onder de poezen vandaan, meestal gaan ze dan een beetje anders liggen en maffen ze daarna gewoon lekker door..

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen