dinsdag 19 juli 2011

De laatste franjes er aan gemaakt en "show time"

Daar ging meer tijd inzitten dan ik gedacht had, allemaal dubbele stokjes en daar van drie in een hokje.
Beetje saai was het wel maar wel gemakkelijk om dat overal te doen b.v. in de trein en in de wachtkamer
bij de tandarts. Door de dunne wol gemakkelijk op te vouwen in een klein tasje en weegt niks.

100 gram met een looplengte van 600 meter van Atelier Zitron Merino Lace. Het patroon zag ik bij Luna,
My Crochet Mis Tejidos . Ze heeft prachtige gratis patronen met grafieken.

4 opmerkingen:

  1. Nou, misschien beetje saai om achter elkaar te haken, maar niet om te zien! Dat komt natuurlijk door het supermooie garen dat je hebt gekozen.
    Echt een aanwinst om zo'n omslagdoek te hebben, Roos!

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou, ik vind 'm niet saai om te zien. Wat een prachtig garen (en wat 'n meters op een bol!)...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind hem ook prachtig geworden met zulke warme kleuren. Super gemaakt, je doorzettingsvermogen is beloond!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een prachtige sjaal geworden, Ik denk dat ik hetzelfde heb met mijn grote plaid. de toeren worden zo lang en eentoni, dat het echt saai werk is, maar uiteindelijk komt hij wel af. en geeft het je wel een heerlijk gevoel.
    Het is een warme kleurencombinatie, je zou bijna hopen dat het weer zo blijft dan kan je hem fijn dragen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen