maandag 20 juni 2011

Hartje

Begonnen met een patroon van een hartje, alleen patroon lezen moet je ook leren. Het leek niet meer op een hartje dus heb ik het er maar opgemaakt en verder gehaakt naar eigen idee.  Een randje gehaakt aan de verkeerde kant om de stokjes heen,  nu lijkt het net een lijstje. Als laatste randje de kreeft steek, ook weer geleerd, en nu is het mijn eigen hartje geworden.Gelegd op een tasje van de Kruidvat in dezelfde kleurtjes.

Nu heb ik 26 vierkanten voor het plaidje dus nog wel even te gaan.

3 opmerkingen:

  1. Ohh wat leuk.. je haakt alle vierkantjes anders zie ik.. Wat een leuke patroontjes en kleurtjes.
    Dat gaat een mooie plaid worden.
    hoeveel wil je er maken ?
    Grtjs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tja hoeveel heb ik er nodig voor een plaid, dat hangt ook af hoe ik ze aan elkaar haak en of ik ze allemaal gebruik. Ik heb er een paar met geel en dat vind ik toch te veel contrast geven.Met wit haak ik ze aan elkaar. In ieder geval ben ik er nog lang niet, groetjes Roos.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toch een leuk vierkantje geworden, met dat hartje!
    ben benieuwd naar je andere vierkantjes!

    BeantwoordenVerwijderen