zondag 26 juni 2011

Gehaakte Lace-Sjaal



Een gehaakte Lace sjaal van dunne wol, met haaknaald nr.3. Het is een gratis patroon van Luna Tejidos en heb hier wel een verandering aangebracht. Het is een eenvoudige driehoek sjaal, de kleuren van de wol moeten het doen. In plaats van stokjes heb ik er dubbele stokjes van gemaakt en 2 lossen tussen de stokjes groepjes. Een heerlijk werkje zonder te tellen of op te letten. Als ik een foto ga maken dan komen de gebroeders Vos en Luka wel even kijken of het wel goed gaat.

5 opmerkingen:

  1. En de kleurtjes doen het zeker! Wat ziet dat er enorm vrolijk uit :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nu nog wel even flink door haken en de kleurtjes geven me wel energie, groetjes Roos.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker is dat als je een werkje heb waar je niet bij hoeft na te denken. of telkens naar een patroon moet kijken. Heerlijk vind ik dat..
    En die kleuren zijn prachtig.
    Hoeveel sjaaltjes heb je al ?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zelf heb ik pas 1 klein gehaakt sjaaltje die ook op mijn blog staat. Deze wordt groot en ik had gedacht dat er meer blauw in zou zitten dus of ik deze hou weet ik nog niet. Eerst maar afmaken en misschien wel kado geven. Ik moet nog van een stola ,de vierkantjes, aan elkaar zetten.Vorig jaar met de herfst gemaakt, dat het zo lang blijft liggen hé maar die hou ik wel zelf.Als die in elkaar is gezet maak ik er een foto van, groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo,
    ik vind die gehaakte sjaal zeer mooi.Maar toen ik klikte om het patroon te zoeken, vond ik het niet.
    Hebt u het nog?
    Alvast bedankt!
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen