dinsdag 21 juni 2011

27 Vierkanten

Nog 9 vierkanten , dan heb ik er 36 en ik maak er geen plaid van. Het is te onrustig met zoveel patronen en kleuren voor een deken. Maar wat dan wel, ik ben aan het broeden, een breirol is ook zo leuk met al die verschillende patronen dat moet toch ook met haak vierkanten kunnen alleen ik wil ze wel zien en niet dat het
op een rolletje ligt. Even verder piekeren naar de mogelijkheden. Ik heb wel een ideetje nu maar kijken of dat wat is, nog maar even verder haken, suggesties zijn altijd welkom.

1 opmerking:

  1. Ik denk met je mee, het is inderdaad zonde als je het zou oprollen want dat heeft het geen functie. Je zou er een klein sierkleedje van kunnen maken die je over een bankje of iets anders kan draperen. of anders kussens.
    Misschien dat het op het eerste gezicht wat rommelig lijkt al die verschillende vierkanten, maar ik denk juist dat het heel mooi uitpakt. Je kan er tevens een leuk stofje als kussenhoes voor gebruiken.
    Verder zou ik het ook niet zo snel weten.
    Haak ze nog even verder, en misschien bruisen er nog wel meer ideeen naar boven.
    grtjs Petra

    BeantwoordenVerwijderen